Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Terima Kasih Tuhan, Terima Kasih Semua

Hari ini genaplah umur aku 28 tahun...first of all TQ Allah kerana memberi aku peluang untuk berada di bumimu ini...dah tua sangat aku rasa..lagi 2 tahun dah masuk 30..ngeri siot..tak kisah la apa pun hidup mesti di teruskan...



Di kesempatan yang ada ini aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada suami tercinta, keluarga dan juga rakan-rakan di atas ucapan kalian yang teramat la banyak di FB aku...ingat jugak korang semua kat aku yer....:)



Sepanjang 28 tahun aku hidup ni bermacam-macam ujian dan dugaan yang aku lalui, tapi aku anggap semua ini satu pengalaman bagi mendewasakan diri aku..tipu la kalu aku kata hidup aku ini indah sepanjang masa, setiap orang tetap akan merasa pahit manis dalam kehidupan...pandai-pandai la kita mengatasinya...masa muda remaja dulu klu birthday jer mesti seronok sebab aku akan terima hadiah daripada boypren,peminat-peminat setia,keluarga dan jugak kawan rapat..tapi bila dah kawen ni lain pulak lagipun faktor umur dah tua bangka tak kan nak jadi budak-budak mesti kena dapat hadiah...tp klu ada yang nak bagi apa salahnya sangatlah di alu-alukan...birthday kali ni aku tak merasa nak potong kek sorang, potong stim tul si Danish ni, dia yang sibuk nak potongkan kek aku...anak-anak,tak kisah la janji nish suka yer...Tahun ni sambut birthday kat umah kakak ipar aku di Klang, kami wat BBQ jer...mmg best dan enjoy...tq kepada kak cik dan semua anak-anak sedaraku..bulan ogos ni kita sambut birthday acu pulak yer...




-dZaNiE-

3 ulasan:

  1. Ahaks, dulu ada ramai peminat2 setia ker? kalo masuk AF9, sure juara... kehkehkeh...

    BalasPadam
  2. hahahaha...mmg pun, tp sampai skrg walaupun dah ber anak 2 masih ramai peminat lg..hihihihi

    BalasPadam
  3. huhuhu, stay comel sis..

    BalasPadam