Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Sepi Seorang Perindu

Hahahahaha kesian ini blog disebabkan tuannya yang banyak keje malas maka sepi la seketika blog ini..


I'm back everybody..aku sebenarnya tak sempat nak update blog ni..sori la bebanyak..(eh! macam la ramai yang mengikuti blog aku ni) perasan sendiri..Hujung minggu lepas aku pergi holiday ke PD, Jumaat sampai Ahad..dah kata pun holiday maka tak de masa nak buat benda lain selain melayan karenah anak-anak yang teramatlah suka untuk mandi kolam...3 hari 2 malam kat sana anak-anak aku + Mr.DZ udah rupa anak Rajalingam...masyallah berkilat mukanya dek makan oleh sinaran matahari...


Memang enjoy la holiday kali ni..First time aku tido di Permaisuri Resort kat PD ni..not bad la hotel dia..bilik kami VIP appartment yang harganya lebih kurang RM700 semalam (harganya ini pun aku google) aku tak tahu sebab bukan aku yang bayo..mak ai, punya la beso yang nak duk aku anak beranak + adik aku sorang..sampai Danish + Dzamil boleh main bola dalam bilik tido aku...Sebenarnya Mr. DZ ajak adik beradik dia tapi semuanya bz dengan hal masing-masing, jadi kami anak beranak la yang bersuka ria dia dalam appartment beso tu...hahahahahaha (ketawa bapak setan)..next time aku tetap nak pg sini lagi kalu korang tak percaya korang layan la gambo ni....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ni adalah no bilik tuan punya blog


tempat kesukaan Danish + Dzamil


Master Bed Room


*
*
*
tempat Danish + Dzamil main bola


bilik air


hall


dining


dapur


bunga + buah daripada pihak hotel


hadiah daripada pihak hotel
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ucapan terima kasih yang tak terhingga kepada Mr. DZ sebab sudi bawak aku g holiday...:)




-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan