Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

-aDaMaYa-

Baik mengaku ada sesiapa tak yang menangis semalam masa tengok adamaya???hahahahaha yang pasti tuan punya blog mengaku yang dia pun menangis masa maya baca surat dari adam..tersentuh hati beta dibuatnya...really aku tak mengikuti langsung citer adamaya ni..sepanjang citer ni ditanyang aku hanya tengok 4-5 kali jer..aku tau rasa ramai yang mengikuti citer ni..tapi apa aku boleh buat klu dah balik keje jer tv telah dikuasai oleh anak-anak..611 la 612 la, hagemaru la, mr.bean la..nak layan adamaya memang tak merasa..



sumber gambar dari http://www.wazy84.com/


Cite ni memang sebuah cite komedi romantik yang mana kisahnya sebenarnya secara realiti memang berlaku. Zaman sekarang ni macam-macam boleh berlaku, anak dara bercinta dengan suami orang, si teruna dengan isteri orang dan suami orang dengan isteri orang pun ada. Dunia akhir zaman agaknya..tapi secara keseluruhan citer ni ok la bagi aku, nak kata best sangat pun tak, tak best sangat pun tak..cuma semua watak-watak dalam citer tu memang hidup terutamanya dani...Lepas ni citer apa la pulak yer??jangan citer merapu yang tak boleh diterima pakai udah la..



-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan