Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Jiwa Kacau

Tatkala ini fikiran aku teramatlah berkecamuk...macam-macam yang bermain di dalam kotak mindaku ini....bak kata orang zaman sekarang "jiwa kacau"...nak luahkan oh tidak sama sekali... aku tidak mahu sesiapa yang tahu apa yang ada dalam fikiran aku ini...biar Tuhan saja yang tahu..


Kenapa la baru sekarang benda ni terjadi pada aku...Ya Allah kuatkan lah imanku..aku yakin setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...mungkin satu perubahan yang baik akan terjadi pada diri aku, insyallah...


Nak pecah kepala aku dengan benda alah ni, Ya Allah besarnya ujian dan dugaan yang kau berikan pada aku...yang pasti doaku mengiringi perjalananmu...





-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan