Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Home Made Pizza

Semalam aku cuti sebab pengasuh Dzamil hantar anak dia masuk MATRIK kat Melaka...semua keje umah aku dh buat sampai baju-baju keje Mr. DZ pun aku dah gosok. klu tido best gak tapi aku malas nak menambahkan tebembaman aku ni..duk pikir punya pikir datang la idea nak wat piza, memandangkan dah lama tul aku tak wat piza lagipun Danish suka makan piza..maka dengan penuh semangatnya aku pun terus ke dapur dan mulakan operasi...

telah ditabur cheese




penuh dengan rencah-rencahnya




nyum,nyum...

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
taadaa.....

ini lah hasilnyer..


-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan