Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Topik Hot FM

Aku ni kalu drive menang suka layan radio..biasanyer Hot FM la pilihan aku...dalam minggu ni adalah minggu ting tong aku...pikiran serabut dengan masalah2 lama yang tiba-tiba muncul kembali...topik petang semalam kenapa cinta pertama anda gagal????macam kena batang idung aku jer...tapi aku tak berkesempatan untuk menelefon sebab dah sampai umah sibuk dengan budak-budak..cuma aku layan jer la topik tu...ada jugak cerita/pengalaman orang yang sama lebih kurang dengan aku...hihii...kebetulan kot...

Pagi ni pulak nak dijadikan cerita topik hot FM 'Tiada Maaf Bagimu @ kenapa anda tidak boleh memaafkan orang lain'???? his...macam tau-tau jer...so dengan penuh semangat untuk ke udara aku pun cuba menelefon Hot FM...percubaan pertama gagal, percubaan kedua gagal dan percubaan ketiga aku berjaya.......yaaahoooo.....masa tu menggeletar gak la sebab 1st time aku ke udara di radio...tapi bila aku dah abis meluahkan kenapa, aku rasa puas...puas di tahap maksima...tengah duk suka-suka tiba-tiba satu sms masuk yang berbunyi....Eleh, nak rahsiakan identiti lak...blah la...sms ni di hantar oleh kawan aku...wakakaaa..tujuan aku merahsiakan identiti ni bukan apa, aku tak nak melukakan atau menyinggung hati dan perasaan orang lain..aku takut apa yang aku buat ni boleh melukakan ati seseorang yang aku sendiri tak tahu sape...bengong....

Yang pasti aku puas dan aku akan semyum sampai pagi esok....


-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan