Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Jamuan Hari Raya JPM

Fuh...sesak ramai gle orang...aku saje jer pg nak meramaikan jer majlis tu..nak makan tak la sangat sebab dah jemu asyik-asyik menu yang sama jer...kali ni jamuan hari raya Jabatan Perdana Menteri di adakan di Dewan Sri Endon..biasa nyer kat perkarangan JPM jer tahun ni lak nak tukar suasana...tapi hanya Tuhan jer yang tahu ramai gle manusia yang ada...bersesak-sesak nak mengambil makanan...nampak sangat rakyat malaysia ni macam tak cukup makan...pelik aku dibuatnyer...sanggup bertolak-tolak demi nak mengambil sejenis makanan...manusia-manusia...agak nyer bila semua menteri-menteri tengok tah apa la kata diaorang dengan sikap manusia yang macam ni...malu...

Tadi dapat la aku bersalam dengan beberapa orang menteri dan tak ketinggalan PM serta TPM...ni la masa nyer nak bertentang mata dengan diaorang...gambo PM tak dapat nak amik sebab duk bersesak dengan orang..hanya beberapa orang menteri jer yang aku dapat snap gambo tu pun guna hset..masa ni la pulak camera aku tinggal kat umah...ni akibat suka tukar-tukar hand bag la ni...


Ketua Setiausaha Negara


Tan Sri Datuk Dr. Kho Tsu Koon


Tan Sri Muhyiddin Yassin


pakcik tua ni duk halang PM...


dZaNiE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan