Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Open House+Demam

Fuh....banyak tul open house nak tak nak pergi jer..kalu ikutkan aku best gak tak yah la aku nak penat-penat masak..ahad lepas aku pergi umah ina jiran lama aku kat bandar seri putra...sebenarnyer sabtu tengah malam aku dah start demam..tapi disebabkan open house aku gagahkan jugak badan untuk pergi...telan panadol sebelum kuar..sampai jer umah ina satu benda pun aku tak selera nak makan...sowi ina bukan aku tak sudi tapi tekak aku ni tak mengizinkan untuk aku makan..sakit siot...tengok Mr.Hubby dengan penuh berselera menjamu selera...mana idaknyer ada kambing siot...aku hanya mampu memandang jer...dah selesai kat umah ina aku terus ke Bukit Mahkota umah kak suzie..kak suzie ni kira macam kakak angkat aku la masa kat asrama dulu..dah bertahun-tahun tak jumpe ni baru jumpe balik...

badan aku makin lama makin lemah...dah mula menyucuk-nyucuk sendi-sendi aku...sepatutnyer ada 2 umah lagi tapi aku jadikan 1 jer...aku pegi umah kawan Mr.Hubby kat nilai...masa lalu depan nilai 3 tu hati mcm nak singgah tapi disebabkan badan lemah tak jadi la..sampai kat umah kawan Mr.Hubby aku dah betul-betul tak larat rasa nak balik cepat jer tapi orang umah dia baru nak masak...huaaaa kul brapa aku nak balik???cadangnyer balik dari umah kawan Mr.hubby aku nak terus ke umah irma tapi sowi la kak irma yani betul-betul tak larat...malam tu badan aku panas gile..39 suhu badan aku..rasa nak pecah kepala otak aku...nak tak nak aku kena MC gak ari isnin...aku klu boleh tak nak MC sebab ada meeting penting tapi nak buat macam mana bukan main-main aku betul-betul tak larat...p/s: untuk 2 orang bos aku tu nak percaya @ tak, nak marah ke tak suka ati korang la...aku dah tak larat nak ikut rentak korang...dah banyak aku sabo...sampai appoiment anak aku kat klinik tiap-tiap bulan pun aku tak pergi di sebabkan aku tak nak korang bising...nak kata diaorang tak paham tak boleh gak...diaorang pun ada anak tapi nak buat macam mana dah nasib badan...

ari ni aku tak berapa sihat lagi tapi aku gagahkan gak utk pergi kerja..janji aku ada kat opis..aku nak buat keje ke tak suka ati aku...

p/s: sori sebab tak de gambo...orang demam tak larat nak tangkap gambo...


-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan