Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Perasaan...

kenapa la tiba-tiba aku rasa sunyi, sayu dan sedih yang teramat sangat????aku ni sebenarnya seorang yang sensetif, mudah tersinggung dan cepat menangis...tapi malam ni air mata aku tak boleh nak di tahan lagi...aku sunyi mungkin sebab Mr.DZ tak ada, aku sedih mungkin sebab tak leh nak ikut Mr.DZ dan aku sayu mungkin aku rindukan nya...adakah itu sebabnye???aku tak pasti...

dalam situasi sekarang ni aku teringat pada seseorang yang aku tak pernah maafkan dia...adakah malam ini aku dah bersedia untuk maafkan dia???9 tahun...lamanya kan...kenapa dengan aku ni???sedangkan Nabi pun ampunkan umat inikan pula aku...dah lama Mr.DZ suh aku maafkan hamba Allah ni tapi aku tak mampu, tambah pulak bila mengenangkan kembali apa yang dia telah lakukan pada aku...@@#*#

Ya Allah kau bukakan lah pintu ati aku untuk memaafkan nya....Amin...


-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan