Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

sampai hati




sub,sub..sedihnyer...oleh kerana MR.DZ baca entry aku semalam tiba-tiba ati dia tersentuh dan tanpa disedari air mata mengalir dipipi...masyallah aku tak sangka yang dia begitu tersentuh dengan kata-kata aku di dalam entry tu..sebaik saja dia habis membaca dia terus keluar menuju ke sekolah Danish tanpa pengetahuan aku..rupa-rupanya dia pergi mengambil Danish untuk menyambut hari jadinya...yang aku sedih diaorang pergi berdua saja tak bawak aku dan Dzamil...waaaa...

aku tahu dia terlalu tersentuh kerana pada malam sebelum hari jadi Danish dia telah marah yang teramat sangat kerana Danish telah membuat sesuatu kesalahan yang amat besar yang mana dia tak boleh nak terima kesalahan yang budak tu buat...ibu dan ayah mana yang boleh marah anak lama-lama..tambah pulak Danish tu anak kesayangan dia...tak kisah la apa pun yang pasti aku tahu MR.DZ adalah seorang suami / ayah yang baik dan amat menyanyangi kami..TQVM....muuaahhh....



-dZaNiE-



Tiada ulasan:

Catat Ulasan