Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

lagu


-Shima-

tak pe la yang lepas tu lepas la buat apa nak kenang-kenang..jadikan kenangan abadi jer la...Sekali sekala layan lagu-lagu lama ni best gak...kebanyakkan lagu-lagu lama ni mempunyai maksud yang mendalam dan melodi yang sedap didengar...bukan aku kata lagu zaman sekarang ni tak sedap didengar cuma banyak mengarut...secara tak langsung banyak kenangan aku dengan lagu-lagu lama ni...sejak dua menjak ni aku duk layan lagu hanyatnya cinta,aku yang kau panggil sayang,setelah aku kau miliki..entah ngape lak tetiba aku duk teringat lagu ni...kalau dihayati betul-betul semua tu kenangan lama....ala-ala cinta kenangan silam.....

-Lyana-

Kadang-kadang dalam lagu tu dah menggambarkan perasaan kita dan luahan rasa hati..klu sedih kita dengar lagu sedih sure air mata akan mengalir tanpa diduga...apa pun lagu-lagu dapat menghilangkan rasa tekanan dan dapat menceriakan suasana...contoh bila kita ada masalah/perasaan nak luahkan tak reti jadi sure kita cari lagu yang ada kaitan dan kita hantar pada si dia..(itu cara aku masa zaman bercinta dulu la)..korang lak macam mana??tah-tah lebih kurang aku jer...yang pasti tanpa lagu lama tiada la lagu baru...


jom kita cari lagu-lagu lama dan dengar....



-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan