Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Padan Muka Aku......

Bulan depan dah start puasa baju aku ngan Mr.DZ lum lagi anto kat tailor...nasib baik baju anak-anak dah siap, dan baju raya diaorang aku dah start beli sikit-sikit..bukan apa aku malas nak menghangkut budak-budak tu membeli baju bulan pose nanti...tambah lak si Danish pose mau panjang sejengkal lidah dia nanti...masa tu pahala pose aku pun kurang sebab nak ngamuk jer...

Pagi tadi aku dpt msg daripada CPM dia kata tempahan baju raya di dzull de classique dah tutup since bulan jun...Aduh....berdebar jantung aku masa tu...mana pulak la aku nak anto baju..mau tak raya aku suami isteri tahun ni...tah ngape lak tahun ni aku duk berlengah-lengah nk tempah baju raya...mcm tak semangat nak raya jer...ada kengkawan yg suh aku cari baju ready made..aku bukannya tak nk cuma takut tak sedap dan selesa di pakai jer...

Any info pasai nak tempah baju ni tlg bagitau yer...klu tak pakai baju kelawar la aku tahun ni....hihihihi...


-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan