Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

3 hari 2 malam

kali ni aku JJCM ke Penang aku tak tido pulau...saja ajak Mr. DZ tido seberang sini...1st night aku tido umah adik aku kat SP 2nd night aku tido kat Kepala Batas..kompom lepas ni kalu aku ke utara aku tetap akan singgah Kepala Batas...memang la pekan dia kecik tak de apa tapi ada sesuatu yang menarik kat situ...nak tau apa?????
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

inilah dia....sedap dan murah (berbaloi-baloi)


antara menu-menu yang ada.....

*
*
*

*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Menu aku sekeluarga makan tengah hari tu Pari Bakar, Sotong Bakar, Daging Bakar, Sup dan Air satu jug...semua sekali RM30..nak pengsan aku dengar...klu kat KL tak de makna nak dapat RM30 memang murah,sedap dan berbaloi... sesiapa nak koordinat GPS mintak kat aku....

-dZaNiE-








Tiada ulasan:

Catat Ulasan