Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Rindunya...

Lamanya aku menyepi tak mengupdate blog...sibuk tak usah nak kata la...cerita yang aku kumpul-kumpul nak masukkan dalam blog pun aku dah lupa..apa la nak jadi dengan aku ni...sepanjang aku menyepi ni banyak kisah suka dan duka yang aku lalui...aku redho dengan ketentuan Tuhan...setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...cerita-cerita tu aku akan ceritakan kemudian...aku tak nak spoilkan mood aku yang baru nak ok ni...

sesiapa yang ada FB rajin-rajin la jenguk-jenguk aku kat sana..sebab aku tersangat la aktif dengan FB buat masa sekarang ni...siang malam aku hanya bersama FB...ok chaw adios...


-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan