Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Lap Top

Semalam aku cuti sebab pg KL untuk temankan Mr.DZ pg cr lap top..Lap top yang aku ada dh bertahun-tahun usianya dan patut la aku cari yang baru..Klu nak beli barang dgn Mr. DZ ni bukannya senang, abis semua dia nk belek..terus terang aku katakan yang memang penat kalu ikut dia pegi beli barang...abis satu Low Yat tu kami pusing, dari satu kedai ke satu kedai kami masuk...dia masih lagi belum putuskan Lap Top brand apa nak beli..

Servay punya servay dia berkenan Toshiba, Asus ngan Fujitsu...berkenan sekali tiga lak tu...ni yang boleh membuatkan aku pening kepala ni sebab tiga sekali dia minat...aku malas nak buat keputusan sebab kalu jadi apa-apa sok aku yang akan dipersalahkan..

Toshiba Qosmio


Asus



Fujitsu


Tolong la aku buat pilihan supaya ianya tidak memeningkan kepala otak aku ni...:)



-dZaNiE-

1 ulasan:

  1. toshiba dgn fujitsu better..pilih la.tp harga sdr mau ingat

    BalasPadam