Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

15 Ramadhan 1425 - 15 Ramadhan 1431

Bila aku post jer entry wish birthday Mr. Dz tetiba jer aku teringatkan sesuatu...Sebenarnya pada 15 Ramadhan 1425 tu aku telah selamat melahirkan putera pertama kami yang diberi nama Danish Haiqal seberat 3.72kg di hospital Putrajaya..sekarang Danish dah 6 tahun, dah besarkan tahun depan dah nak masuk darjah 1..Happy Birthday Danish doa ibu semoga Danish akan menjadi seorang anak yang berguna kepada agama,bangsa & negara..belajar rajin-rajin yer sayang,ibu nak tengok sangat anak ibu berjaya..



Terima kasih Tuhan kerana memberi peluang untuk aku mengecapi segala nikmatMU..doa aku semoga dikurniakan anak perempuan kelak, insyallah.. Malam ni kena sambut birthday Mr.Dz ngan Danish sekali la...:)





-dZaNiE-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan