Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

tak pasal-pasal susut pahala puasa aku

Kalau ikutkan ati aku di bulan Ramadhan yang mulia ni aku malas nak marah-marah kat orang..tapi kali ni aku terpaksa sebab kesakitan hati aku ni tak leh nak dibendung lagi..aku tak suka nak cari pasal kat orang dan aku jugak tak nak orang cari pasal kat aku..dah lama aku diam dan pendam sebabnya aku malas nak bergaduh dan kini kau yang cari pasal pastu kau tarik muka kat aku...wtf?????????aku tak sangka ada gak jantan yang berperangai mcm ni, nampak sangat telo kau kecut...rimas aku nak tengok muka kau pun aku meluat....ya Allah susut pahala puasa aku disebabkan jantan ni...

Dan sekarang aku nak semua orang tahu yang aku memang tak puas ati dengan dia....Woi jantan kalu berani meh depan aku bagi tau aku apa yang ko tak puas ati...kot-kot aku boleh puaskan ati ko tu...dasar tak sedar diri tak tau asal usul....patut la ramai orang yang tak suka suku sakat kau baru aku tahu suku sakat kau ni perangai macam @#$%^$#@^.....


-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan