Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Buka Puasa

First of all TQVM to su + mior sebab sudi jemput aku sekeluarga berbuka kat umah dia..di akui memang sedap la ko masak su..sampai umah terbayang-bayang ayam golek hihihi..laksa asam ko pun ummmpphhhh cedap dah la pedas...nampaknyer aku kena buat la untuk Mr. Hubby sebab dia suka sangat dengan laksa asam tu...nak buat bukannyer susah sangat pakai ikan sardin dalam tin tu jer tapi malas jer lebih...bila aku dah buat dan dah menjadi aku masukkan dalam blog ni untuk dikongsi bersama yer...

Semalam gak su ada jemput kawan dia merangkap jiran dia untuk buka sekali....Nice to meet u Wan...rupenyer sekepala gak kita..dah abis makan, solat sesi cit cat pun bermula..macam-macam la gosip + citer...yang si kaum adam sibuk melayan tv...duk diam-diam yer kaum hawa ada banyak isu nak di bangkitkan wat ketupat la tu...tiba-tiba datang lak kawan si su + wan, sarah..sarah ni pun baru pertama kali aku jumpa..sarah ni sebenarnya kawan sekolah wan..kira macam aku ngan su la...dan semalam barulah aku tahu yang si sarah ni adalah tokei sarah dobi yang ada kat presint 9 tu...hihihi...kecikkan dunia ni..


Kalau semua nak tahu su ni memang kreatif orangnyer..dah la pandai masak menjahit pun pandai..utung mior dapat ko su...puji lebih sikit untung-untung dapat duit raya....semalam sarah datang nak tengok + beli tudung ala-ala airini yang dijahit dan dijual oleh su..memang chantek dan kemas...kalu nak tahu lebih lanjut korang boleh bukak http://mahkota-gallery.blogspot.com/


dZaNiE

1 ulasan: