Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

1st time

Assalammualaikum...hai every one..today will be my first time berblogger...nak create blog panjang lebar lum tentu aku boleh...tapi akan ku usahakan..aku buat blog ni bukan apa, actually i love reading others people blogs..ada la 3,4 blog yang selalu aku ikuti..kesinambungan dari itu maka aku pun cuba lah untuk create blog aku sendiri...

To create this blog is realy really mencabar, sebab kat luar sana teramat-amat lah ramai orang-orang yang pro n creative untuk menghias dan membangunkan blogs diaorang...tak apa bagi aku masa yer..

dalam minggu-minggu nak raya ni mood keje pun dah tak ada maka aku pun buat keputusan untuk spend sikit masa untuk explore benda alah ni...(tengah semangat ni)..gogo chaiyukk..

-dZaNiE-

1 ulasan: