Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Kerja Sampingan

Sekarang aku dah ada kerja sampingan...bak kata orang kalau nak senang kena lah usaha dan bersusah dahulu...sebenarnya aku ni minat berniaga, selama ni aku duk tolong orang menjual jer barang sendiri tak pernah ada untuk dijual...setelah aku diceramahkan oleh Mr.DZ dan kawan-kawan maka aku pun start la mencuba membuat kek untuk dijual...nak kata pandai buat kek macam idola aku kak nanirostam tu idak la (http://nanirostam.blogspot.com/) tapi mungkin aku akan jadi macam dia satu hari nanti insyallah...Banyak lagi benda yang aku kena belajar...



-ni kek yang aku buat untuk boypren adik aku-


-ni kek yang aku buat untuk kawan di opis-


-dan ini kek yang aku jual setiap hari & sentiasa mendapat sambutan ramai-


Sesiapa nak tempah boleh la......




-dZaNiE-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan