Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Holiday


Yaaaaahoooooo....dah tiba masa untuk pergi berholiday.....masa yang dinanti-nantikan hampir tiba...(kecoh sgt mcm la nk pg gold cost ke,korea ke, melbourne ke)


Hujung minggu ni nak ke Penang untuk kenduri kawen sedara side Mr.Dz tapi tak leh nak lama-lama sebab kami akan ke Penang balik on Wednesday till Sunday..macam kerja gila pulak aku rasa Sabtu pergi Penang Ahad balik Putrajaya pastu Rabu pegi balik Penang....nak wat cam mana dah TUAN DRIVER kata cam gtu...cakap lebih-lebih kang mau aku kena tinggal...klu ada yang perasan mesti akan kata tak de tempat lain ke minah ni nak pergi????apa la hebatnya Penang tu????untuk pengetahuan semua saya bersama suami serta keluarga memang sangat suka JJCM, jadi kat sebelah utara ni sangat banyak lah tempat-tempat makan yang sedap-sedap masakannya...(sedap dan murah)..sebab itu Penang,Kedah & Perlis sentiasa menjadi tempat wajib untuk kami kunjungi setiap tahun....




Dilema sekarang hotel mana nak tido????Mr.DZ bagi aku 2 pilihan sama ada ROYAL HOTEL ataupun BERJAYA HOTEL???? aku rasa macam nak ROYAL HOTEL jer...tapi tak sure ok ker tak???ada sesiapa tak yang boleh bantu?????klu susah-susah tido HARD ROCK jer la....(wakakakakakaka)....




Holiday kali ni merangkap honeymoon kami yang ke 7 tahun...syukur alhamdulillah dah 7 tahun usia perkahwinan kami, semoga Tuhan panjangkan jodoh kami dan berikan kebahagiaan sehingga ke akhir hayat, Amin.....:)






-dZaNiE-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan