Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Pencuri,Penyamun,Perompak,Pencopek....

Bengang di tahap maksima dah aku ni...tak de keje lain ke manusia durjana tu...kenapa la ko tergamak nak amik aku punya Hard Disk, Rem ngan AV Kad????? agaknya klu dia jual boleh jadi jutawan kot...klu boleh jadi jutawan sekalipun tak lama sebab dari hasil haram...yang membuatkan aku marah+bengang segala maklumat Jabatan ada dalam tu...aku risau sekiranya maklumat-maklumat tu dimanipulasikan oleh manusia jahanam tu jer...

Tak pasal-pasal aku kena pegi balai buat report polis...klu polis boleh cari+tangkap sapa punya keje bagus gak ini setakat wat report pastu simpan report tu wat pekasam baik tak payah...

Aku harap sangat yang manusia jahanam ni terima lah pembalasan daripadaNya di atas apa yang dia telah buat...Wahai manusia jahanam, walaupun aku tak tau sape yang mencuri tetapi Tuhan tahu apa yang kamu lakukan...



-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan