Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Deco,Deco,Deco...

Lamanya rasa tak pergi IKEA...last pergi masa bulan puasa baru ni...klu pergi tak membeli tu tah sah...muka aku ni nk tengok-tengok jer...hentikan la yani...memandangkan bulan depan dah 2 tahun aku duduk umah tu maka aku nk tukar selera pulak...aku nak mengdeco kembali umah aku tu untuk mencari kelainan..kadang-kadang benda kecik-kecik dan murah pun klu kreatif boleh mencantik kan umah...itu semua perpandukan kreativiti seseorang..aku ni nak kata pandai menghias umah idak la...tapi aku suka sangat bila tengok umah tu cantik dan kemas...rasa tenang sangat...aku tak tau la macam mana ada orang boleh tinggal+duduk dalam umah yang bersepah dan tak tersusun..klu aku serabut..mau aku mengamuk sampai pagi...so aku dah ada beberapa barang yang aku akan cari nanti....diantaranya....

-Frame-


-Candles-


-Vases-


-Candleholders-

Mak oi..banyaknyer nak membeli???ni tak termasuk langsir yang nak ditempah lagi...alamatnya abis la akaun aku korek nanti...kalu kengkawan ada idea macam mana nak mendeco umah dialu-alukan yer...kita kongsi sama-sama...



-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan