Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

It's been 6 years...

Diam tak diam dah 6 tahun usia perkahwinan aku...tahun ni tak dapat apa-apa hadiah daripada Mr.DZ..cuma dia bawak aku sekeluarga pg bercuti jer..percutian ni pun sebenarnya tak dirancang..tiba-tiba jer bangun dari tido dia ajak aku pergi melaka...terkejut berok aku dibuatnya...sblm tu kami countdown anniversary kat KL...sempat gak la aku singgah ke danau kota...dekat kul 2 pagi baru sampai umah..

pagi tu aku pun terus bersiap utk ke melaka...aku asalnya tak nak pegi sebab ati aku lebih berat nak balik kampung, nak pg kawan sekolah aku kawen..tapi memandangkan ini adalah hadiah anniversary dari Mr.Dz maka aku turutkan..lagipun aku dah berpuluh tahun tak jejak kaki ke melaka..banyak tul berubah melaka bandar raya bersejarah tu...time aku ke melaka ni tak kena langsung..sebab tengah cuti sekolah, makanya ramailah manusia-manusia kat sana...nak cari hotel pun susah..sib baik dapat gak hotel klu idak balik putrajaya balik la aku...

Kek Anniversary


Melaka




gambo banyak lagi tapi semunya dalam facebook...maka kunjung-kunjungilah facebook ambo...


 -dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan