Tersenyumlah kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu. Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Holiday 2010

Golden touch.... hanya 2 kali percubaan aku dapat menempah tiket for my destination from Air Asia 0 Fare for my 2010 vacation..looking for a few more destinations in mind..i'm got the tickets to Kota Kinabalu, Sabah....Alhamdulilah...aku akan pergi pada bulan Julai...harap-harap tiada halangan la pada tarikh tu...tak dapat nak gambarkan betapa gembiranya bila aku dapat menempah tiket masa tu...terbayang di fikiran yang aku ngan Mr.Hubby dapat membawa anak-anak holiday jauh sikit daripada selalu...every year my holiday from utara ke selatan....mostlynyer utara la sebab banyak tempat untuk JJCM...

Tahun depan baru aku nak fikir hotel mana nak tido, nak pakai tourist guide ke tak...yang pasti aku nak start menabung untuk menambah budget bagi menyopping nanti...kalu kengkawan ada tempat-tempat menarik atau hotel-hotel yg best untuk aku tlg bagi tau yer...

-dZaNiE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan